Postoji dosta toga o fitnessu što još uvijek ne znamo, piše LoveToKnow. Ove zanimljive činjenice možda vas potaknu više na vježbanje i bavljenje svojim zdravljem.

Zabavni razlozi da se pokrenete

Ako ste uvijek neraspoloženi, može vam pomoći da ostanete u formi. Redovno vježbanje poboljšava raspoloženje i općenito je dobro za vas.

Redovno je vježbanje povezano s boljim seksom jer može poboljšati izgled tijela, energiju, samopouzdanje i opću kondiciju.

Usprkos onome što ste, možda, čitali, ne postoji “pravo vrijeme za vježbanje”. Najbolje je da vježbate onda kada vam to odgovara.

Redovno vježbanje može ublažiti znakove i simptome PMS-a, piše Index.hr.

Zanimljive činjenice o kardio treninzima

Često trčanje na velike udaljenosti, zapravo, može učiniti da vaše tijelo zadrži višak kilograma. Što više trenirate trčanje na većim udaljenostima, to se vaše tijelo bolje prilagođava i tako možete trošiti manje energije tijekom trčanja.

Do svoje 50. godine, prijeći ćete približno 120.700 kilometara.

Možete procijeniti vježbate li prevelikim intenzitetom, tako što ćete provjeriti možete li izgovoriti nekoliko riječi bez potrebe da udahnjivanja zraka. Ako ne možete to, onda biste trebali smanjiti intenzitet malo, dok ne budete mogli.

Previše kardio treninga sprječava gubljenje masti jer vaše tijelo, zapravo, sagorijeva mišiće kao gorivo. Nije nikakvo čudo što vas bole stopala, trčanjem na njih stavljate tri puta veću težinu od svoje tjelesne težine.

Plesanje je savršen i zabavan način vježbanja koji vam može poboljšati kardiovaskularnu kondiciju jednako dobro kao i bilo koji “formalniji” način vježbanja.

Neki od ključnih faktora o kojima ovisi hoćete li ustrajati u vježbanju ili ne, jesu podrška i odgovornost, postavljanje stvarnih ciljeva i da ne forsirate sebe prebrzo. Ako forsirate sebe više nego što ste spremni ili postavite nestvarne ciljeve, bit ćete frustrirani. Možda je vaš recept za uspjeh u vježbanju, pažljivo praćenje vašeg napretka.

Dehidratacija smanjuje učinak vježbi. Obavezno se hidrirajte tijekom vježbanja.
Vizualizacija može pomoći da poboljšate svoje vježbanje. Vizualizirajte sebe kako završavate vježbu prije nego što je i počnete, tako ćete je moći raditi s više intenziteta i učinkovitosti.

Ne vježbajte na prazan želudac! Ako vam nedostaje energije tijekom vježbanja, tijelo će vam početi sagorijevati mišićno tkivo, a ne skladištene tjelesne masti.

Zanimljive činjenice o vježbanju snage

Možete poboljšati svoju snagu brže tako što ćete provesti više vremena u ekscentričnom dizanju utega, pri čemu se vaši mišići ispravljaju, umjesto da se smanjuju. To možete postići vježbama kao što su dizanje šipke uvis ili spuštanje u čučanj.

Dodajte trening snage kardio treningu kako biste ubrzali gubitak masti. Samo kardio sagorijeva mišićna tkiva, a ona su vam potrebna kako biste sagorjeli masti čak i kada se odmarate.

Ljudi koji imaju kružne treninge kombinirajući više vježbi, imaju bolju kondiciju i manje se ozljeđuju nego oni koji vježbaju koristeći samo jednu ili dvije vrste vježbi.

Zanimljive činjenice o vašem tijelu

Koliko zraka udahnete svakog sata? Udahnete oko 8 do 12 litara zraka u minuti, u stanju mirovanja, što znači oko 480-720 litara za sat vremena. Ako vježbate, ova se brojka može povećati na više od 9000 litara po satu, u prosjeku.

Koji mišić u vašem tijelu najnapornije radi? To je vaše srce, koje otkuca približno 100.000 puta dnevno. To znači da za samo 10 dana ono otkuca milijun puta. Ipak, ako svakodnevno naporno vježbate, brže ćete dostići milijun otkucaja.

Mišić koji se može povući s najviše sile je mišić na vašim listovima, koji vam pomaže da stojite i krećete se. Mišić koji može proizvesti najviše snage je vaš vilični mišić, a rekordna snaga ljudske vilice jest 442 kilograma pritiska za dvije sekunde.

Vaše srce ispumpa više od 7570 litara krvi svakog dana. Vaš se mozak i srce sastoje od 73 posto vode. Vaše tijelo ima oko 650 skeletnih mišića (u to se ne računaju srčani i glatki mišići)

Krv struji kroz vaše tijelo jako brzo. Potrebno je oko jedne minute da tijelo jednom prođe kroz cijelo vaše tijelo. Najmanji mišić u vašem tijelu je stremenski mišić koji jedva da je dugačak jedan milimetar. Ovaj mišić štiti vaše uši od jakih vibracija i glasnih zvukova.

IZVRO: index.hr, prenosi radiosarajevo.ba

Share this: