DVIJE TREĆINE LJUDI U SVIJETU NE SPAVA PREPORUČENIH OSAM SATI  

Nedostatkom sna skraćujemo si životni vijek i stvaramo plodno tlo za razna oboljenja…

Sumnjam da ste iznenađeni ovom činjenicom, ali ćete sigurno biti iznenađeni negativnim posljedicama po ljudski organizam i zdravlje prouzrokovano nedostatkom sna. Spavanje koje traje manje od šest ili sedam sati tijekom noći uništava imunološki sistem, te više nego dvostruko povećava rizik oboljevanja od raka. Isto tako, nedostatak sna ključni je faktor koji determinira hoćemo li ili ne razviti Alzheimerovu bolest.

woman lying on bed

Nadalje, neuredno spavanje i nedostatak sna, čak i u kratkom vremenskom periodu (7 dana), dovodi do promjena kod razine šećera u krvi do te mjere da bi ga mogli smatrati pred dijabetičkim stanjem.

Kratak san također povećava vjerojatnost začepljenja koronarnih arterija koje mogu dovesti do kardiovaskularnih oboljenja i srčanih udara. Poremećaj u spavanju pridonosi značajnim psihijatrijskim poremećajima, uključujući depresiju, anksioznost i suicidalne namjere.

PREHRANA I SPAVANJE

Možda ste uočili potrebu i želju da jedete kada ste umorni!? Ovo nije slučajnost! Premalo sna povećava koncentraciju hormona koji vas čini gladnim dok u isto vrijeme potiskuje hormon koji signalizira sitost. Ovo je dokazan recept za pretilost koji važi kako za odrasle osobe tako i za adolescente i djecu.

DIJETA I SPAVANJE

Ukoliko pokušavate sa nekom od dijeta za mršanje, ali u isto vrijeme ste u deficitu sa spavanjem bit ćete razočarani budući da svaki gram koji izgubite, u tom slučaju, dolazi od mišične mase, a ne od masnih naslaga.

SPAVAT ĆU KAD UMREM

Sigurno ste čuli za ovu maximu, dobro razmislite da li vrijedi i za vas!!

man lying on bed with laptop on top of chest watching something

 

O ovoj temi uskoro opširnije!!!

Share this: