Mnogi od vas, dragi prijatelji, čitajući ovaj članak vjerojatno ste pomislili nešto slično ovome:

“Eto sad odjednom se nađe neki tamo lik, koji sjedi i tipka iza računara, i pametuje nama o mršavljenju, i izmišlja “toplu vodu” sa postom kao oblikom gubitka viška kilograma!”

E sad trenutak LOGIKE/ISTINE.

Sve firme koje se bave proizvodnjom i naravno prodajom preparata za gubitak kilograma nas lažu, i uzimju nam lovu kao najvećim “levatima”! U isto vrijeme skrivaju nam istinu, koja je vrlo jednostavna. Ali… Do jednostavnosti se treba izdići, provocirati, iskakati iz ustaljenih klišea i normi, koje su nam marketing aparatom nametnute.

Isto tako, gotovo svi oni koji vas savjetuju kako da izgubite pokoji gram masnih naslaga, govoreći: uzmi ovo, probaj ono, probaj piti ovo ujutro, a ovo uvečer prije spavanja, probaj sa ovim prije treninga, a ovim poslije treninga, nemoj jesti ugljikohidrate, jedi samo meso, nemoj uvečer meso, jedino salate, nemoj uzimati šećer poslije 18h, itd., itd., itd… svjesno ili nesvjesno rade protiv vas!!

Zašto?

Odgovor je vrlo jednostavan. Uzimanjem preparata za mršavljenje i dalje unosite kalorije, a cilj je ne unositi kalorije u organizam i to radikalno!! Dakle, zdrav razum i logika nalažu kalorični deficit ukoliko želite izgubiti kilograme. To znači, postepeno smanjivanje unosa kalorija, te navikavanje organizma na konstantnu nezatrpanost hranom.

Drugim riječima, potrebno je dati organizmu priliku da se očisti tijekom 24 sata. A post je jedini način.

Isto tako, treba biti iskren i reći da gotovo svi unosimo više kalorija nego što je potrebno. Dakle neumjerenost u jelu i piću je vjerojatno razlog zašto i čitate ovaj članak.

Prekomjeran unos kalorija se donekle može ispraviti redovitim treningom. Iako,  dugoročno gledano, pobjeđuje kalorični suficit, odnosno, prekomjeran unos hrane u organizam.

Koji je prijedlog?

Rezultat slika za fasting

Autor ovog teksta testirao je post kao način gubitka masnih naslaga, u kombinaciji sa tri-četiri treninga tjedno, kroz proteklih osam mjeseci. Rezultati nisu kao na reklamama koje obećavaju čudesa već nakon nekoliko dana, ali… Zadržana je mišićna masa, masne naslage su se smanjile, zdravstveno stanje, odnosno, ljekarski nalazi koji su rađeni nakon samo 4 mjeseca posta-nikad bolji, osjećaj smirenosti i opuštenosti je konstantan, nivo energije je povećan, smanjeno znojenje tijekom ljetnih dana, povećan libido, itd, itd…

Idealan način za testiranje posta kao načina gubitka kilograma i početak svega prethodno navedenog je u proljeće ili ljeto. Zima nije preporučena iz razloga o kojima ćemo idućom prilikom.

Ovaj način mršavljenja ima i nekoliko neznatnih negativnih učinaka na osobu, ali o tome u nekom od narednih članaka.

Share this: